Recent Widgets

Register for DashboardWidgets

Recent Forums Posts

Partners

iCompositions

MacDesktops.net

RSS Showcase
RSS Comments
RSS Forums

This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Posted in: Widget Requests

Help for Widget

Author Message
faisrisette

Posted: Fri Jul 01, 2005 - 6:26 am    Post subject: Help for Widget Reply with quote

i would like to create an animated-image widget
i have a suite of 33 photos that i want to display so as to show a man walking on the dashboard
i do not like gif images indeed i lose much image quality
what do i have to do so as to make it ? (what do i have to write in the index.html file ? )

( for french users: je coudrais créer un widget qui représente un petit homme qui court sur le dashboard. j'ai en réalité une suite de 33 photos que je voudrais afficher les unes après les autres sur le dashboard pour reproduire le mouvement d'un homme qui marche (comme une gif animé sauf que c'est une suite d'images séparées) je n'aime pas les gif animés car les images perdent beaucoup de leur qualité) pouvez vous me dire ce que je dois écrire dans le fichier index.html pour faire un tel widget ?
View user's profile Send private message Widgets
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.