Recent Widgets

Register for DashboardWidgets

Recent Forums Posts

Partners

iCompositions

MacDesktops.net

RSS Showcase
RSS Comments
RSS Forums

This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Posted in: Widget Requests

MSN HotMail E Mail checker

Author Message
faisrisette

Posted: Sat Jun 04, 2005 - 12:03 pm    Post subject: MSN HotMail E Mail checker Reply with quote

i am not a develloper , consequently i do not know how to create widgets.
anybody would like to create a widget that checks msn hotmail accound so as to see new mails
it can have a phone book-like apparance (so as to see all mail folder and mail's titles ans subjets in a nice apple-like widget)

( for french devellopers) : Je suis suis pas un dévelopeur, mais juste un utilisateur de MaC OS X Tiger. Je ne sais donc pas vraiment comment créér un gadget pour Dashboard. Je me suis aperçu qu'il existait déjà des gadgets permettan de vérifier l'arrivée de nouveaux mails soit par l'intermédiaire de Mail, soit directement en se connectant à internet, mais je me suis aussi aperçu qu'il n'en exitaut aucun qui vérifie les comptes des utilisateurs Homail. Quelqu'un serait-il tenté e créer un tel widget. Il aurait alors ( ce n'est qu'un idée ) l'apparence aqua du PhoneBook d'apple, qui est très agréable, (mais en bleu comme le site de MSN) , classerait les mails arrivés en fonction de la date et du dossier dans lequel il est rangé)
À bientôt.

Charles BARBIN
View user's profile Send private message Widgets
missjunelai

Posted: Tue Jun 14, 2005 - 7:39 pm    Post subject: I agree Reply with quote

Good idea. If someone could make a Hotmail checker widget, that would be great - perhaps like the gmail one that already exists (don't have the link to hand - but it literally is a number inside a small square, displaying the number of new gmail emails in your inbox - very handy).
View user's profile Send private message Send e-mail Widgets
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.